Sunday 7 October 2012

we eat nutritious food only


assalamualaikum..haa...mesti da agak da nak cite ape kan?? Herbalife..!! aku baru beli benda nie 3 hari lepas..sebenarnya dari sem lepas aku berniat nak beli tapi duit tak cukup lagi.. sekarang nie bile dah ada duit terus la beli..hehehe.. aku ingatkan aku sorang je nak beli rupanya 2 orang kawan aku lagi nak beli..hahaha..so kitorang beli dengan harga ahli dalam RM128 (per bottle).. sorang lagi kawan aku tue on the way nak beli..duit sokso die tak masuk lagi.. :)
lepas ni aku kena la jaga pemakanan aku..tak ade la nak makan benda-benda yang mengarut, merepek dan sewaktu dengannya..huft! kalau ada sapa-sapa nak mencuba sila pm kawan saya sebab saya bukan agen okayyy!! kalau nak tahu lebih lanjut sila layari  Herbalife Malaysia


Nutritious Mixed Soy Powder Drink (550g)
Asas Nutrisi Selular dan Pengurusan Berat Badan.
Mengandungi 55 jenis nutrisi dan 15 jenis herba terbaik.
Ditawarkan dengan 5 perasa enak:
  • Dutch Chocolate
  • French Vanilla
  • Cappuccino
  • Tropical Fruit
  • Strawberry



No comments:

Post a Comment