Friday 26 October 2012

budak suka Travel

aku budak yang suka travel..memang pun! budak yang suka buang duit merata-rata..perangai yang kurang bagus dari aku ni tolong lah jangan ikut ye..tapi perangai aku yang suka kumpul duit sendiri..haa..yang nie kena ikut..kuikuikui (ketawe pikachu) 
setakat nie aku pergi travel dengan family dan kawan-kawan aku je..tak ade lah pergi travel sengsorang..hehehe..firstly, aku pergi ke Genting Highlands, Terengganu, Universal Studio's Singapore, Tanjung Pinang, Indonesia..

1) Genting Highlands, Pahang



2) Tanjung Pinang, Indonesia

aku x suka pergi tempat nie..sorry to say tempat nie sangat kotor dan kami hadapi banyak masalah bila datang sini..lagi baik pergi Bandung or Bali..hehehe..tempat-tempat yang aku penah lawat pun aku lupa nama tempat tue..hahaha..macam kat bawah nie..ape ntah name istana nie..jangan tanya! 




3) Universal Studio's Singapore

tempat nie paling best aku penah pergi...seriously!!! aku rase nak pegi lagi...banyak game dalam nie boleh main sampai aku tak sempat nak main roller coaster, main game dlm Mumia & Madagascar...sooooo sad! :'(
tempat nie besar giler sampai aku dah tak larat nak jalan lagi tapi kalau tak main rugi..! kami terpaksa angkut semua barang sebab driver bus drop kami ke USS dan terus balek johor..so, kami tak ada pilihan untuk angkut semua barang..dah la berat! -__-  aku malas nak cerita panjang..korang tengok lah pic di bawah : 
awhhh!! aku dah sampai..!
1ST PLACE : Madagascar..boom shakalaka!!
2ND PLACE : Shrek's Palace
3rd PLACE : Jurassic Park
baby jurassic baru menetas..hahaha

4th PLACE : Mumia



5th PLACE : Transformers

6th PLACE : Hollywood Street




kami dah kepenatan -_-"


kitorang sempat singgah ke Pulau Sentosa..hehe
sempat pergi ke mercu tanda Singapore



 tempat yang aku tak dapat nak main :(
indoor roller coaster Mumia
benda kat atas kitorang nie (tak tau name ape)
tak dapat amik gambar dengan Charlie Chapplin

No comments:

Post a Comment