Saturday 6 October 2012

baju favourite

Assalamualaikum...arini nak cite pasal baju favourite saya..biase la kalau pompuan tak sah kalau tak ade kaitan dengan baju and shopping kan? hehehe..saya ni memang suka bli baju tapi mesti la bersesuaian dengan saiz badan saya dan semestinya menutup aurat.. :) nak habaq mai nie..saya ade berkenan 1 baju muslimah kat facebook nie..mula-mula roommate saya duk usha baju nie & terus saya berkenan..pergghhh!! lawa sangat... >_< tapi mahal sangat la..sem nie saya nak berjimat LEBIH..lebih tau bukan sikit..hehehe..


baju yg kanan sekali tu cantik ^_^
cantik kan? kalau kata tak cantik tu awak bukan pompuan..hahaha..gurau jek! baju nie dijual di Muslimah Shoppers

RM89.00 ~ free postage

Size : Free Size (1 size) Fit S to M

Bust : up to 34”
Waist : 32
Length : 55" (shoulder to hem)

alahai..bile la orang tu nak belanja kan? hehehe..

No comments:

Post a Comment