Sunday 25 November 2012

Vacation Midsem Part 1 : Dungun, Kuala Terengganu & Kuantan

Assalamualaikum semua...arini aku nak update pasal vacation bersama kawan-kawan aku (Munira Mazlan, Suhainie, Tuan Zarith Farhana). Actually ni bukan vacation sesaja tapi aku nak pegi umah kawan-kawan aku  ni..yela, kalo dah graduate nanti kami dah x jumpa lagi kan..pastu susah nak contact kan..contatct pun via facebook, twitter, msg, or whatapps..hehe..
Firstly, aku ajak Munek (Munira) ikot aku pegi kenduri kawin adik cik wan (kawan ayah aku) kat Terengganu..before this dah pegi..si munek ni plak teringin sangat nak pegi ganu nie ha sbb dia tak penah pegi..jakun sikit! hahaha..rumah cik wan ni kat Dungun so stay dulu kat rumah dia la..esoknya baru pegi Kuala Terengganu..kawan aku (Kak ika) orang kuala Terengganu so kami ingat lepas jenjalan kat Pasar Payang tu nak pegi umah Kak ika plak..excited terlebih sikit sebab umah kak ika cantik!!! yang syoknya kak ika amik kami pakai kete BMW..okeh! sangat kagum..tapi tu kete ayah dia la..hehe.. sebenarnya aku bawak sket je barang nak pegi ganu tue tapi sebab banyak sgt borong kat pasar payang tu..aku kena beli 1 beg besar kat downtown ganu..haha..ter'over' shopping la kau aini..hehehe


minah perasan nak kawin tak lama lagii..hahaha

esoknya aku & munek naik bas pegi kuantan plak sebab sorang kawan aku, Suhainie asal kuantan, Pahang..yang ni excited gak sebab aku tak penah pi Kuantan..hehe..kak ika tak dapat nak join sebab ada trip dengan family dia..tapi tak ape sebab dia dah penah pegi umah Sue nie..aku dan munek je yang x penah..Sue bawak kami pegi Teluk Cempedak & makan kat Johnny's steamboat (yg nie bukan Sue belanja..pandai2 pakai duit sendiri la)..kami ingat nak makan JJ kimbab (korean food) tapi kedai tutup plak..cis! patotnya aku datang nie kau bukak la buat special promotion..melepas! sooo sad. :'(
Tak puas makan kat sini -_-
esoknya, aku, munek & sue balek UPM sebab kami rancang nak pegi Penang naik kete viva aku yang park kat kolej aku...sorang lagi kawan aku, Tuan Zarith Farhana balek UPM gak sebab sebelum nie dia ada trip dengan family dia pegi Nilai..so, kami berkumpul kat kolej dulu sebelum berangkat ke Penang..aceh! hehehe..ter'over' excited sebab aku tak penah pegi Penang dan teringin gile nak pegi saner..huhu! ^o^
ok..tunggu update Vacation midsem part 2 : Ke Penang..yehaa!!

No comments:

Post a Comment